Posted in մաթեմատիկա 6 դասարան

«Երջանկությունն իմ պատկերացմամբ»

«Աշխարհի գույները»

Երջանկությունն իմ պատկերացմամբ

Երկու տարի առաջ մահացավ մի զինվոր ով պատերազմի էր գնացել,նա ուներ շատ ընկերներ կին և նույնիսկ երեխա։Իր ամենամոտ ընկերը Արամը արդեն մտերմացել էր Աստղիկին,զինվորի կնոջը, նրանք մնացին լավ ընկերներ։
—մի օր Աստղիկը անհանգիստ զանգահարեց Արամին
—Այո լսում եմ
—Արամ Նարեկը չկա Կորել է թե փախել չգիտեմ
—Մի անհանգստացի 10 րոպեյից ՝ էդտեղ եմ
—Աստղիկը անհանգիստ շունչ քաշեց
ուղիղ 10 րոպեյից Մոտենում է Արամը միասին գնում են անտառ
Մեկ ժամ թափառելուց հետո նրանք գտնում են Նարեկին։Գնում են տանը տաք միջավայրում նստած թեյ խմում։
—ես երջանիկ եմ
—հհը քմծիծաղեց Արամը
—չէ ես իրոք երջանիկ եմ
—դե որ երջանիկ ես առանց մտածելու ասա ինչում է կայանում երջանկությունը
—դե նայի,Նարեկին ունեմ քեզ նման ընկեր ունեմ ունեմ տուն ,ունեմ տաք և հիանալի շրջապատ այդ ամեն որ բաժանես բոլորին մի փոքրիկ մաս էլ քեզ պահես կստացվի մի մեծ երջանկություն այ թե ինչում է կայանում երջանկությունը։

1.Ընդգծված բաղադրյալ բառերը փոխարինի՛ր բառակապակցություններով:

Անսահման հզորություն ու անսանձ գոռոզություն ուներ Թեմուրը:Միջնադարի ոչ մի քաղաք չէր կարող համեմատվել նրա նոր մայրաքաղաքի հետ: Ճարտարապետի ձին մի օր կորել էր այդ քաղաքի ամենամեծ պարտեզում և մեկամսյա որոնումներից հետո հազիվ գտնվել: Թեմուրն իր մայրաքաղաքի՝ Սամարղանդի շրջակայքի գյուղերն անվանել էր Բաղդադ,Կահիրե,Դամասկոս, որ աշխարհի մեծագույն քաղաքները որպես աննշան գյուղեր տեսներ:

անսանձ ձի

Միջնադարի մարդիկ

մայրաքաղաքի տեսարժան վայր

ամենամեծ սարը

մեկամսյա ճամփորդություն

մեծագույն թագավոր

2. Տրված հարադրությունների իմաստներն արտահայտի՛ր այլ բառերով: Կանգ առնել, մուր գալ, շուռ գալ, ցույց տալ:

 Կանգ առնել-դադարել

 մուր գալ-

 շուռ գալ-շրջվել

ցույց տալ-ցուցադրել

3. Աչք և գլուխ բառերով կազմի՛ր հնարավորին չափ շատ հարադրություններ ու դարձվածքներ:

աչքերը չռելաչքերը լայն բացել

աչքի խփելուշադրություն գրավել

աչքը հող ու մոխիր փչելստել

գլուխ անցնել մի բանիղեկավարել

գլխին խաղ սարքելԽորամանկությամբ մեկին դժվար կացության՝ փորձանքի՝ անախորժ դրության մեջ գցել:

գլուխ դնելվիճել

4․․. Ընդգծված բառակապակցությունները փոխարինի՛ր բաղադրյալ բառերով:
 Մինչև հիմա կարծում էին, աշխարհում ամենից բարձր ծառը Ամերիկայում աճող սեկվոյան է, նրա բարձրությունը երբեմն հարյուր մետրից էլ է անցնում: Բայց
վերջերս Աֆրիկայում գտան հարյուր ութսունինը մետր բարձրություն ունեցող մի բաոբաբ’ սեկվոյայից մոտ երկու անգամ բարձր: Նրա բնի տրամագիծը 43,5 մետր է. կտրվածքի վրա ազատ կերպով կարող է տեղավորվել մեր ժամանակների մի շենք:

ամենից բարձր-ամենաբարձր

բարձրություն ունեցող-բարձրությամբ

երկու անգամ-կրկնակի

ազատ կերպով

մեր ժամանակների-ժամանակակից