Posted in մաթեմատիկա և երևակայություն

Ամփոփում

Աշխատանքին յուրաքանչյուրի մասնակցությունը պարտադիր է։ Տեղադրիր տրված հարցերն իրենց պատասխաններով քո բլոգի <<Մաթեմատիկա և երևակայություն>> կամ <<Մաթեմատիկա առանց բանաձևերի>> բաժնում՝ <<Աշխատանքների գնահատում>> վերնագրով։ Աշխատանքը կատարելուց հետո հղումն ուղարկիր մեյլի միջոցով։

  1. Քանի՞ աշխատանք է կատարված և տեղադրված բլոգի Մաթեմատիկա առանց բանաձևերի/Մաթեմատիկա և երևակայություն բաժնում։
    4 նյութ և երկու ֆլեշմոբ
  2. Ո՞ր նախագծերին ես մասնակցել․ թվարկել անվանումներով։
    Սովորելն իմ իրավունքն է և Անանյան Շիրակացի նախագիծ։
  3. Տեղադրիր առարկայի շրջանակներում կատարածդ աշխատանքների/նախագծերի հղումները։
    Իմ նախագիծը Անանյան Շիրակացի
    ,նվեր կրթահամալիրին,Սովորելն իմ իրավունքն է,իմ կազմած խնդիր։
  4. Ո՞ր նախագծերին չես մասնակցել, որո՞նք են բացթողումներդ։
    Չունեմ բացթողումներ նախագծերի շուրջ ,միայն չեմ մասնակցել 1 ֆլեշմոբին։
  5. Ի՞նչ ժամկետում ես պատկերացնում և պատրաստվում կատարել բաց թողնված աշխատանքները, լրացնել բաց թողնված նախագծերը։
    Մինչ Կիսամյակի ավարտը։
  6. Ի՞նչ մաթեմատիկական թեմայով ես ցանկանում տեսնել հաջորդ նախագիծը։
    Գտնում ենք տարբեր երկրների պարերերի տեղեկություն և խնդիրներ կազմել։
  7. Ինչպիսի՞ն կլինի քո մասնակցությունը հաջորդ նախագծին։
    Ակտիվ😊
  8. Ինչպե՞ս կգնահատես առարկայի շրջանակներում մինչ այժմ կատարածդ աշխատանքը
    8

Leave a comment